Akcja KLIF WSPIERA TALENTY była kolejną inicjatywą kulturalną, podejmowaną przez markę Klif, zgodną z wartościami i filarami działalności obu obiektów, które to w swojej misji mają, realizują i wspierają liczne inicjatywy kulturalne. Tym razem działanie było o tyle nietypowe, że po raz pierwszy dotyczyło dzieci do lat 11, w dodatku ponadprzeciętnie utalentowanych muzycznie. Zarówno warszawski Dom Mody Klif, jak i gdyńska Galeria Klif, wspólnie z Fundacją Źródło Tworzenia (wpierającą dzieci, osoby niepełnosprawne i działania twórcze artystów), dały im możliwość zaprezentowania swoich umiejętności i zdolności.
- Jesteśmy pod absolutnym wrażeniem talentu wszystkich dzieci, które prezentowały się na naszych profilach facebookowych – mówi Sylwia Wiszowata – Łazarz - Associate Director, Head of Marketing Asset Services w Cushman&Wakefield. – Wszystkie pokazy były dla nas niezwykle inspirujące, bo obrazowały nie tylko ponadprzeciętne umiejętności młodych artystów, ale także ciężką pracę oraz wielką pasję, którą z nimi łączą - dodaje.
Konkurs odbywał się za pośrednictwem serwisu Facebook. Spośród utalentowanych dzieci, podopiecznych fundacji, wyłoniono kilku kandydatów, którzy na nagranych filmach video prezentowali swoje umiejętności w dwóch kategoriach: fortepian i inne instrumenty. Filmy umieszczonego na profilach społecznościowych Galerii Klif Gdynia i Domu Mody Klif Warszawa, a o zwycięstwie decydowała liczba polubień internautów.
Zwycięzcą I miejsca w kategorii fortepian w Domu Mody Klif w Warszawie został Filip Lipiński, a w kategorii instrumental młody wirtuoz skrzypiec Ostap Słobodianiuk. W gdyńskiej Galerii Klif z kolei, w kategorii fortepian zwyciężył Iwo Sypniewski, a w kategorii instrumental urocza flecistka Aleksandra Kunicka. Wszyscy zwycięzcy otrzymali możliwość nagrania oddzielnych dla obu galerii teledysków, co wkrótce nastąpi. W najbliższych dniach z kolei, w siedzibie fundacji, nastąpi wręczenie nagród publiczności, czyli dodatkowej nagrody pieniężnej w wysokości 600 zł.
Marka Klif od lat angażuje się w różne akcje i projekty charytatywne. Działania na rzecz niesienia pomocy innym są na stałe wpisane nie tylko w jej strategię, ale przede wszystkim charakter działalności. Konkurs KLIF WSPIERA TALENTY jest szczególnym rodzajem działań CSR, wyjątkowym ze względu zarówno na formę, jak i grupę docelową. Jest też unikalny na skalę polskich galerii handlowych.
________________________________________
Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.