Dom Mody Klif i Spadiora wywołują Świąteczne Poruszenie
Apaszka, chusta czy gawroszka jest nie tylko elementem garderoby. Może być także elementem biżuterii albo… okazją do rozmowy o czymś ważnym. Udowadniają to właśnie Dom Mody Klif i producent wyjątkowych apaszek Spadiora.
2021-11-25, 08:41

Współpraca Klif X Spadiora jest częścią akcji Świąteczne Poruszenie, w czasie której Dom Mody oferuje swoim klientom szereg atrakcji oraz możliwość odebrania wyjątkowych nagród w akcji pro sprzedażowej. Wśród nich znajduje się limitowana wersja jedwabnych apaszek, wyprodukowanych specjalnie dla Klif-u przez Spadiora - markę stworzoną przez Martę Lech-Maciejewską. Akcja Świąteczne Poruszenie jest jednak czymś więcej – to pomysł na to, jak pod pretekstem rozmów o apaszkach, mówić o tym, co dla kobiet ważne.

Apaszki projektowane przez Spadiora to bowiem nie tylko wykonany z najwyższej jakości jedwabiu element damskiej garderoby. Poza tym, że każda kolekcja zaprojektowana jest wspólnie z doskonałymi polskimi grafikami i artystkami (ma więc niepowtarzalny i nietuzinkowy wzór), każdej przyświeca inny, ważny dla kobiet, manifest.

W czasie trwania akcji Świąteczne Poruszenie do odebrania jest 100 szt. „namalowanych” przez ilustratorki Karolinę Lisiecką i Annę Jóźwiak apaszek z kolekcji „Kobiecość”. Apaszki zostały zaprojektowane specjalnie dla Domu Mody Klif.

- Ta apaszka to dla nas świadoma umiejętność wyrażania siebie poprzez własny, nietuzinkowy styl – opowiada o przygotowanej dla Domu Mody Klif kolekcji „Moda na kobiecość” Marta Lech-Maciejewska. - To pielęgnowanie w sobie wszystkiego tego, co czyni nas wyjątkowymi. To upór w dążeniu po swoje, ale z wrodzonym kobiecym wyczuciem. To również umiejętne wspieranie się, inspirowanie siebie nawzajem. Razem potrafimy więcej - dodaje.

Akcja Świąteczne Poruszenie jest nie tylko akcją pro sprzedażową. Jest to także przykład modelowej współpracy z wyjątkową osobowością, którą to współpracę Dom Mody Klif od dłuższego czasu skutecznie wykorzystuje do komunikowania marki.

- Dzięki tym działaniom możemy docierać do kobiet zaangażowanych, świadomych swojej wartości, odważnych, które nie boją się zmian także w obszarze swojego ubioru – zauważa Anna Szlaga Marketing Manager Domu Mody Klif. – To z jednej strony okazja by dotrzeć do nich z naszą ofertą, ale także sposób na podejmowanie kolejnych projektów CSR, które są wpisane w charakter marki Klif – dodaje.

W ramach akcji, na poziomie +1, w specjalnie zaaranżowanej strefie pop up w dniach od 22 listopada do 23 grudnia br., przewidziano szereg wydarzeń. Będą autorskie spotkania z założycielką marki Spadiora Martą Lech‐Maciejewską, warsztaty z wiązania apaszek, warsztaty na temat wykorzystania jedwabiu w modzie i kosmetyce oraz profesjonalny dobór kolorystyczny do garderoby i zakupów zrobionych w Domu Mody Klif. Ponadto w strefie pop up będzie można odebrać nagrody za dokonane w galerii zakupy.

 Szczegółowy harmonogram wydarzeń:

  • Warsztaty z wiązania apaszek – 22.11 | 26.11 | 29.11 | 13.12 | 22.12
  • Warsztaty – JEDWAB JAKO PRODUKT BEAUTY – 3.12 | 19.12
  • Profesjonalny dobór kolorystyczny do garderoby i zakupów zrobionych w Domu Mody Klif – CODZIENNIE
  • Wszystkie produkty z asortymentu SPADIORA pakowane na WYJĄTKOWY PREZENT – CODZIENNIE
  • Spotkanie z autorką marki SPADIORA- Martą Lech-Maciejewską –  12 | 13.12 | 22.12
  • Akcja pro sprzedażowa ZRÓB ZAKUPY i ODBIERZ PREZENT – 22.11-23.12

 Regulamin akcji dostępny jest na stronie internetowej Domu Mody Klif www.klif.pl

KONTAKT / AUTOR
Bożena Pękala
PR, Marketing & New Business Manager
Bożena Pękala
609608806
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.