Klif Magazyn Online – kolejna edycja prekursorskiego magazynu
Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie kontynuują sukces interaktywnego Magazynu Klif Online. Drugie wydanie Magazynu Jesień 2021, poświęcone modzie wysokiej oraz selektywnej ofercie premium, jest już dostępne w Internecie. A w nim szerokie spektrum porad, inspiracji i propozycji zakupowych, stworzonych wspólnie z najemcami.
2021-10-11, 12:11

Magazyn Klif Online jest zapoczątkowanym w maju br. elementem strategii Online to Offline, jaki w imieniu z funduszu AEW, wdrożyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield - zarządca Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie. Oba magazyny - Klif Online Gdynia i Klif Online Warszawa - są w pełni zintegrowane ze stronami internetowymi centrów handlowych, prezentując przy tym ofertę najemców, zarówno z branży fashion, beauty, wnętrzarskiej, jak i gastronomii.

 

- Czujemy ogromną satysfakcję z faktu, że magazyn okazał się rozwiązaniem na miarę marketingu XXI w., które udało nam się wdrożyć w działaniach marki Klif – zaznacza Sylwia Wiszowata – Łazarz - Associate Director, Head of Marketing Asset Services w Cushman&Wakefield. – To także sukces naszych najemców, którzy aktywnie zaangażowali się w ten projekt, udostępniając produkty, współuczestnicząc w tworzeniu stylizacji, sesji zdjęciowej i treści do magazynu – dodaje.

 

Magazyny wspierają najemców, promują nowe technologie i trendy w marketingu w branży Retail. Marka Klif, jako jedna z pierwszych na polskim rynku wprowadziła format magazynu online, dedykowanego klientom centrów handlowych i tworzonego z myślą o aktywnym wspieraniu najemców. Magazyny Klifów przygotowywane są całościowo przez działy Marketingu obu Galerii. Co ważne – wszystkie zdjęcia produktowe, stylizacje  i materiały video wykonywane są indywidualnie, wyłącznie na potrzeby danego wydania, a w przygotowaniu materiału aktywnie uczestniczą najemcy galerii oraz styliści modowi.

- Przygotowanie stylizacji i grafik do każdego magazynu wymaga sporego nakładu pracy. Począwszy od etapu koncepcyjnego, przez realizację sesji zdjęciowej, organizację planu zdjęciowego czy filmowego, postprodukcję i wreszcie po publikację – zdradza Sylwia Wiszowata – Łazarz. – Okazuje się jednak, że najemcy galerii aktywnie i chętnie wspierają nas w tych działaniach, zdając sobie sprawę z wymiernych korzyści, jakie przynosi im współuczestnictwo w pracach nad magazynem – zaznacza.

Oryginalny sposób promowania oferty najemców to jednak nie wszystko. Magazyn Klif wyznacza, bowiem nowe trendy w marketingu branży retail. Innowacyjne rozwiązanie wpływa na wzrost współczynników konwersji w obu galeriach. Popularność Magazynów Klif i jego zintegrowanie ze stroną internetową właściwej mu galerii przyczynia się do osiągania lepszych pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania strony internetowej samego obiektu. Ponadto, na wysokość pozycji obu obiektów wpływa ruch generowany za pośrednictwem profili społecznościowych magazynów online. W trakcie trwania kampanii na stronę www.magazyn.klif.pl weszło ponad 14 tysięcy Użytkowników, którzy wygenerowali 57 tysięcy wyświetleń. Głównym źródłem ruchu na stronie Magazynu były prowadzone kampania AdWords i Geo Push, które wygenerowały prawie 8 tysięcy Użytkowników i Refferal, która wygenerowała ponad 4 tysiące Użytkowników. Wskaźnik zaangażowania Użytkowników na mobile wyniósł 44,69% a na desktop 70,64%, przy czym głównym kanałem pozyskania Użytkowników był mobile. Kampanie cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Dla kampanii Geo Push średni CTR wyniósł - 3,62% (prawie 0,48% powyżej średniej rynkowej dla Kampanii Geo Push); dla kampanii Google Adwords średni CTR wyniósł - 2,65% (prawie trzykrotnie powyżej średniej rynkowej dla kampanii Google Adwords).

 

W najnowszych wydaniach magazynu – Jesień 2021, oferty najemców prezentowane są w nietuzinkowy sposób nie tylko na fotografiach i w materiałach video, ale także w relacjach livestream, połączonych z zakupami online. Dodatkowo magazyn udostępnia system internetowej rezerwacji usług beauty oraz ogłasza konkursy z nagrodami, co dodatkowo wpływa na budowanie relacji między marką a klientami.

 

Magazyn Domu Mody Klif w Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni jest kwartalnikiem. W grudniu opublikowana zostanie kolejna edycja magazynu, której zbieżność z okresem bożonarodzeniowym dodatkowo powinna przyczynić się do wzrostu sprzedaży w obrębie obu galerii.

 

________________________________________

Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Właścicielem Galerii Klif i Domu Mody Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paul Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Concept Store MOOD, Patrizia Aryton, Karl Lagerfeld&Joop i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Rosenthal, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Eurospar oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi, i Salad Story.

KONTAKT / AUTOR
Bożena Pękala
PR, Marketing & New Business Manager
Bożena Pękala
609608806
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.