Oferta miła dla oka – ekspozycje najemców w Domu Mody Klif
Nietypową formę zachęty do zakupów zaproponował warszawski Dom Mody Klif. Od kilku dni najemcy galerii mogą prezentować klientom swoje produkty bezpośrednio w częściach wspólnych obiektu.
2022-09-21, 11:37

Nietypową formę zachęty do zakupów zaproponował warszawski Dom Mody Klif. Od kilku dni najemcy galerii mogą prezentować klientom swoje produkty bezpośrednio w częściach wspólnych obiektu.

Dobra współpraca z najemcami jest jednym z priorytetów, realizowanych przez Dom Mody Klif w Warszawie. Działania na ich rzecz są zauważane i doceniane, m.in. poprzez nagrody i wyróżnienia - np. Dyplom Mistrza Dobrych Praktyk w specjalnej edycji magazynu Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awords, a ostatnio wyróżnienie w corocznym raporcie „100 polskich "dobrych praktyk" z obszaru CSR/ESG, które mogą cię zainspirować do działania". Mimo to marka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, które mogą wspomóc najemców w ich działaniach marketingowych oraz przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Tym razem Dom Mody Klif stawia na przyciąganie uwagi klientów poprzez zmysł wzroku i do dyspozycji najemców oddaje aż pięć stref ekspozycyjnych, w których mogą bezpośrednio prezentować elementy swojej oferty, np. wiodące czy zwracające uwagę modele kolekcji.

 To nowatorski pomysł Domu Mody Klif, niestosowany dotąd w galeriach handlowych. Ekspozycje, niczym dzieła sztuki w muzeach, przyciągają uwagę przechodniów. Dzięki temu klienci częściej wstępują do konkretnego sklepu lub punktu w galerii, chcąc lepiej zapoznać się z ofertą marki, której wystawa rozbudziła ciekawość. Na ten moment Dom Mody Klif udostępnił cztery strefy wystawowe i jedną witrynę. Każdy najemca, rotacyjnie, może zamieścić w nich swoją wystawę na okres dwóch tygodni. Ekspozycje komponowane są każdorazowo przez stylistkę Domu Mody Klif, w związku z czym już same w sobie są inspiracją dla oka.

Dom Mody Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Od ponad 20 lat, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream, marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy. Właścicielem Domu Mody Klif jest spółką reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum i firmą odpowiedzialną za komercjalizację jest Cushman &  Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępnych jest ponad 80 sklepów, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion.

KONTAKT / AUTOR
Bożena Pękala
PR, Marketing & New Business Manager
Bożena Pękala
609608806
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.